.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت کارخانه خودروسازی گیلان آغاز می‌شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: امسال عملیات اجرایی ساخت کارخانه خودروسازی از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به گیلان اجرایی می‌شود.
خبرگزاری فارس: عملیات ساخت کارخانه خودروسازی گیلان آغاز می‌شود

به گزارش 
شمال نیوز به نقل از فارس، محمد حسین اصغریان ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اجرای مصوبات این حوزه، اظهار داشت: در سه سفر هیئت دولت به گیلان تعداد 57 مصوبه برای بخش صنعت، معدن و تجارت به تصویب رسید که تاکنون حدود 60 درصد این مصوبات اجرایی شده است.
وی، مهم‌ترین مصوبات اجرا شده در حوزه تجارت را احداث چند سیلوی ذخیره‌سازی گندم و نیز تعمیرات و تجهیز سیلوی 120 هزار تنی گندم استان عنوان کرد.
این مسئول افزود: احداث و تجهیز نمایشگاه بین‌المللی استان و احداث وتکمیل پروژه پایانه گل وگیاه نیز از جمله مصوبات در دست اجرای سفرهای استانی هیئت دولت بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم شاهد سرعت گرفتن مطلوب اجرای این پروژه‌ها باشیم.
اصغریان درباره مصوبات حوزه صنعت و معدن، خاطرنشان کرد: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی لاهیجان، صومعه‌سرا، سیاهکل، بندر انزلی، لوشان و تالش، ارائه پیشنهاد برای نحوه حمایت از احداث صنایع طبقاتی از جمله مهم‌ترین مصوبات حوزه صنعت و معدن بود که اجرایی شده است.
وی، تکمیل چند طرح ملی و اختصاص 700 هکتار از زمین‌های شرکت سفیدرود برای احداث شهرک صنعتی رشت را نیز از دیگر مصوبات مهم و اجرا شده در بخش حوزه صنعت و معدن ذکر کرد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: ساخت کارخانه خودروسازی در گیلان به همراه احداث شهرک صنعتی صنایع پیشرفته و نیز احداث تصفیه خانه فاضلاب در چند شهرک صنعتی در استان از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان بوده که مقدمات اجرای آنها فراهم شده و عملیات اجرایی آنها در سال جاری آغاز می‌شود.
وی همچنین راه‌اندازی ششمین کارخانه تولید آب معدنی در استان را از جمله اقدام‌های سازمان مذکور بیان کرد و اذعان داشت: این کارخانه در آبان امسال در شهرستان رودبار راه‌اندازی شده است.
اصغریان یادآور شد: با بهره‌برداری از این کارخانه ظرفیت تولید آب معدنی در استان بالغ بر 290 میلیون لیتر در سال شده است.
به گفته وی، کارخانه آب‌ معدنی در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و زیربنای 3 هزار مترمربع در رودبار راه‌اندازی شده و قادر است سالانه 18 میلیون تن آب معدنی تولید و بسته‌بندی کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی این کارخانه بالغ بر 21 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و 40 نفر نیز در آن به صورت مستقیم شاغل شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 دي 1390
تکلیف ساخت کارخانه سایپامازندران به کجا کشید شاید مثل پالایشکاه به تاریخ پیوسته
واقف 2 آبان 1391
مطمئن باشيد کارخانه خودروساي در رشت ساخته نميشود چون اجراي اين نوع پروزه ها فوق العاده سياسي ميباشد يعني اين طور ميتوان گفت که به لياقت و قدرت نمايندگان استان بستگي دارد که به قول معروف سبيل وزرا در تهران را چرب کنند و از همه مهمتر امنيت اقتصادي براي سرمايه گذار در بخش احداث کارخانه خودرو سازي و دادن زمين به قيمت مناسب به بخش خصوصي که با تمام اين تفاسير ايجاد کارخانه خودروسازي در استان گيلان و شهر رشت صدرصدغيرممکن به نظر ميرسد.اصولا"تجربه هم در اين چندين سال ثابت شده که به نوعي مخالف پيشرفت در استان گيلان ميباشد!!!!!!نکته جالب اينجاست که در استان مجاور{مازندران}چندسالي است که کارخانه خودروسازي احداث شده به نام سايپاي شمال...تاريخ هم ثابت کرده که متاسفانه مازندران هميشه چه از لحاظ اقتصادي چه از لحاظ زيرساخت هميشه از گيلان موفق تر بوده...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.